Menu
Curs - Antreprenor in economia sociala
Pentru toți cei 131 beneficiari; curs specializare de 180 de ore cu subvenție de până la 900 lei/pers
Antreprenor in economia sociala, cod COR 112032
Perioada estimată desfășurare: ianuarie-martie 2025; curs 180 de ore, în format online și fizic, finalizat cu examen și certificare; subvenție participare: 900 lei/pers
Social Media si marketing pentru impact social
Curs informal de o zi, pentru dezvoltarea abilitatilor conexe antreprenoriatului social
Curs informal - Social Media si marketing pentru impact social
Perioada estimată desfășurare: ianuarie-martie 2025; curs de o zi - 8 ore, în format online/fizic
Workshopuri
Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati | Nediscriminare | Accesibilitatea pentru persoanele cu dizabilitati | Dezvoltare durabila
Workshopuri
Perioada estimată desfășurare: ianuarie-martie 2025; max 2 ore, în format online/fizic
Pentru a putea participa la concursul prin care vor fi acordate cele 34 de granturi nerambursabile în valoare de 307.000 lei fiecare trebuie să urmați și absolviți cursul de specializare Antreprenor în economia socială.
- având în vedere faptul că este un proiect la nivel național, în funcție de locurile din care vor fi beneficiarii care se înscriu, vom stabili cum se formează grupele și locația centrelor în care vom susține cursurile și examenele.
- cursul va fi organizat în sistem fizic și/sau fizic și online, ținând cont de mențiunea de la punctul de mai sus și de disponibilitatea participanților
- vor exista minim 2 sesiuni (întâlniri) fizice
- pentru participarea la curs, după finalizarea acestuia, participanții vor primi o subvenție de participare de până la 900 lei (5 lei/oră * 180 ore)
MODUL/TEMA | ORE TEORIE | ORE PRACTICA |
---|---|---|
I. STUDIUL DE FEZABILITATE | 8 | 16 |
Scopul, obiectivele și nevoile | ||
Oportunitățile de piață | ||
Conturarea ideii de afacere și validarea ei | ||
II. ELABORAREA PLANULUI DE AFACERI | 12 | 24 |
Analiza pieței și a concurenței | ||
Planificare strategică (strategia de marketing și vânzări, realizarea bugetului) | ||
Prioritizarea activităților | ||
III. GESTIONAREA AFACERII | 12 | 24 |
Înregistrarea structurii de economie socială, obținerea atestatului de întreprindere socială | ||
Gestionarea actelor și a documentelor | ||
Administrarea resurselor, coordonarea afacerii | ||
Selectarea și evaluarea personalului | ||
IV. ELABORAREA PROIECTULUI SOCIAL | 8 | 16 |
Analiza problemelor grupului țintă (a beneficiarilor sociali) | ||
Obiectivele sociale și soluții sustenabile | ||
Măsuri de monitorizare și evaluare, activități specifice | ||
V. GESTIONAREA ACTIVITĂȚII SOCIALE | 8 | 16 |
Coordonarea activității sociale, mobilizarea resurselor pentru implementarea planului social | ||
Monitorizare și raportare | ||
VI. PROMOVAREA ANTREPRENORIATULUI SOCIAL | 6 | 12 |
Promovarea modelului de afacere | ||
Multiplicare și sustenabilitate | ||
VII. REPREZENTAREA ÎNTREPRINDERII SOCIALE | 6 | 12 |
Derularea relațiilor contractuale curente | ||
Dezvoltarea de parteneriate | ||
Protejarea intereselor economice și sociale |